Kiss The Rain

Yeah. Sekarang ini gue lagi dengerin lagu Yiruma – Kiss The Rain. Dan secara gak sadar….. Gue mewek -_- Astaga.
Sifat gue emang gini sih, kalo lagi dengerin lagu yang model begini. Hahaha. Tapi jujur lagu ini bagus banget, sumpah :” Pas dengerinnya gue tuh langsung keinget-inget sama kehidupan masa lalu gue… yang….. lebih indah dari sekarang -_- Hahaha.
Sebaiknya soal ini jangan di bahas, gue gamau mewek gue tambah deres ntarnya hahaha lol.

*postingan gajelas* -_-

Advertisements

About sehvnhan

Just a little girl who lives in her imagine world.

Posted on December 25, 2011, in My Notes and tagged , . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: